суббота, 12 января 2019 г.

Модуль 9 - 11. Рефлексія

    Сьогодні  четвертий день тренінгу.  І, на жаль, останній. Для мене саме така подача матеріалу є абсолютно новою. Це реальне підвищення кваліфікації (а не формальне). Погоджуюсь зі словами Валентини Петрівни, що цей тренінг був ковтком свіжого повітря. Насамперед, завдяки тренерам, які викладались на 200% і працювали на результат. Найважчим для мене був день перший. Бо я не чітко бачила, чого ж саме мені хотілося. Зараз я уже в змозі окреслити свою власну освітню траєкторію. Круто!

2 комментария:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. Форма оцінювання портфоліо
    І. План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)
    Вдалі моменти: Ключове запитання проекту підібране вдало. Спонукає учнів продумати подальшу діяльність. Тематичні запитання підібрані відповідно віку дітей. Стислий опис достатньо інформує про тему з програми, діяльність ,яка буде реалізована під час роботи над проектом та продукт проекту. Вдалим є поєднання англійської мови та інформатики у 2 класі . Дітям буде цікаво вивчати нові слова , при цьому ще й малювати улюбленого героя мультфільму на комп’ютері. Також , доречним є взаємооцінювання при завершенні роботи над проектом. Навчальні цілі відповідають вимогам програми.
    Ідеї для покращення: Надати можливість учням самим обрати назву групи та героя , над одягом якого вони будуть працювати. Розділи «Змістові запитання» та «Друковані матеріали» для загального огляду подати також на українській мові.
    ІІ. Приклад учнівської роботи
    Вдалі моменти: Малювання мультиплікаційного героя на комп’ютері є для дітей цікавим процесом . Плакат показує , що учні добре розуміють зміст і головну тему. Зображення стосується змісту. Позначення одягу англійською мовою є правильним. Кольори підібрано правильно.
    Ідеї для покращення: Я б радила написати англійською мовою ім’я героя, або якусь іншу назву плаката. А також, підписати англійською мовою слово «сорочка».
    ІІІ. Форма оцінювання прикладу учнівської роботи
    Вдалі моменти: Складено зрозумілою для учнів молодших класів мовою та призначено для перевірки відповідності всім вимогам публікації. Вчитель може використовувати під час консультацій, щоб відслідковувати прогрес , роз’яснювати непорозуміння та надавати відгуки на роботу учнів.
    Ідеї для покращення: У розділі «Грамотність» виправити неточності.
    ІV. Допоможні матеріали для фасилітації
    Вдалі моменти: Складено форми не тільки для оцінювання своєї роботи та взаємооцінювання групової роботи ,а ще й форму прослідковування прогресу кожного учня групи впродовж проекту.
    Ідеї для покращення: У таблиці «Відслідковування прогресу» замінила б слово «невиконання» на «виконання». Уточнити , які будуть помітки у таблиці ( колір, графічний знак тощо).
    V. Інші складові Портфоліо (документи)
    Вдалі моменти: Складові Портфоліо можуть бути використані для розробки наступних проектів.
    Ідеї для покращення : удосконалити таблиці з папки «Навчальні матеріали»
    VI. ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ
    Вдалі моменти: Тема проекту є цікавою для учнів початкових класів. Вдало поєднано англійську мову з інформатикою. Методика викладання та технології сприятимуть розвитку у дітей навичок 21 ст.
    Ідеї для покращення: Можлива інтеграція англійської мови , інформатики та образотворчого мистецтва.
    Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)
    VII. ІНШІ КОМЕНТАРІ: Скільки людей , стільки й думок . У кожного своє бачення. У наш час вчитель має повне право використовувати ресурси на свій розсуд. Головне - досягти результату!
    Бажаю успіхів у впровадженні проектної діяльності!

    ---------------------------------------------------
    ОПОНЕНТ:_ Леся Дорошенко_______________

    ОтветитьУдалить