Під час роботи з модулями 1 - 3 я
-ознайомилася з основними завданнями курсу Intel "Навчання для майбутнього",
-сформулювала свої власні цілі навчання на тренінгу,
-ознайомилася з електронним посібником та навчилася з ним працювати,
-створила папки портфоліо і почала їх заповнення,
-створила власний блог,
-ознайомилася з прикладами навчальних проектів.
На початку роботи поставила перед собою такі цілі:
я хочу навчитися оцінювати
портфоліо та створювати власне;
я хочу розібратися зі стратегіями для
здійснення диференційованого навчання.
Що найбільше сподобалося: висока інформативність і разом з тим доступність курсу.
Юлю, вітаю Вас , ви 4 рази в своїй рефлексії написали "я". ПРавда у мене є сумніви щодо Вашої останньої цілі - в рамках цього тренінгу Ви не зможете її здійснити ( тільки після з учнями!), а треба було прописати цілі на цей тренінг.
ОтветитьУдалитьСпробуйте наступного разу в своїй рефлексії більшу частину її присвяти тому, що Ви написали в останній строчці. І намагайтеся більше писати від першої особи "я", "мені". У вас вийде! Пишіть про свої конкретні вподобання, сумніви, діліться запитаннями, які у Вас виникають. ОК?