среда, 9 января 2019 г.

Модуль 1 - 3. Рефлексія

       Під час роботи з модулями 1 - 3 я 
-ознайомилася з основними завданнями курсу Intel "Навчання для майбутнього", 
 -сформулювала свої власні цілі навчання на тренінгу, 
-ознайомилася з електронним посібником та навчилася з ним працювати, 
-створила папки портфоліо і почала їх заповнення, 
-створила власний блог, 
-ознайомилася з прикладами навчальних проектів. 
       На початку роботи  поставила перед собою такі цілі:
я хочу навчитися оцінювати портфоліо та створювати власне;
я хочу розібратися зі стратегіями для здійснення диференційованого навчання.
Що найбільше сподобалося: висока інформативність і разом з тим доступність курсу.

1 комментарий:

  1. Юлю, вітаю Вас , ви 4 рази в своїй рефлексії написали "я". ПРавда у мене є сумніви щодо Вашої останньої цілі - в рамках цього тренінгу Ви не зможете її здійснити ( тільки після з учнями!), а треба було прописати цілі на цей тренінг.
    Спробуйте наступного разу в своїй рефлексії більшу частину її присвяти тому, що Ви написали в останній строчці. І намагайтеся більше писати від першої особи "я", "мені". У вас вийде! Пишіть про свої конкретні вподобання, сумніви, діліться запитаннями, які у Вас виникають. ОК?

    ОтветитьУдалить