пятница, 11 января 2019 г.

День третій. Модуль 7-8. Рефлексія

      З самого ранку на нас чекало знайомство з досить прикольною штукою, яка називається онлайновий документ. Дуже швидко, зручно і, найголовніше - не залежить від кількості учнів у класі. Для мозкового штурму, наприклад, чим більше - тим краще.
     Наступний крок: ми - учні! Я ненадовго стала другокласником, який намагався у Paint створити малюнок. Скажу одразу: у мене не вийшло, тому я просто завантажила зображення з Інтернету. Але в моїх учнів стовідсотково вийде (якщо пощастить, то й мене навчать👌👌👌).
    І більшу частину часу я присвятила роботі з бібліотекою оцінювання. Це для нас нове, але цікаве, корисне і прогресивне явище, за допомогою якого можна оцінити творчість, креативність, навички роботи в групі та багато-багато іншого. Використання цього інструмента виключає суб'єктивність в оцінюванні, допомагає спрямувати учня, показати йому його сильні і слабкі сторони. Я переглянула своє особисте ставлення до оцінювання як такого та до його критеріїв. Щоправда, не все так просто й однозначно з використанням форм оцінювання. Адже вимоги досить серйозні. Ми як вчителі розуміємо, що це - правильний шлях. Але дітей (а особливо батьків) треба готувати. Це вимагає багато часу. Що думаєте, колеги?

3 комментария:

  1. Я з вами згодна, Юліє. Критерії оцінювання існували завжди, але щоб так - оцінювався кожен крок роботи учня та ще і самооцінювався - це справжня інновація в освіті! Це не тілько важливо для вчителя, але і учні будуть ставати більш успішними, адже вони будуть контролювати свої дії.
    У вас, Юліє, є великий потенціал!

    ОтветитьУдалить
  2. Мої вітання! Юліє, я повністю згодна з вашою думкою, у класах, які навчаються за традиційною системою, учні очікують, що вчитель сам буде оцінювати всю їх діяльність. У класах, які навчаються за системою, в якій учні знаходяться в центрі навчання, вони активно залучаються до процесу оцінювання. Така їхня нова роль може бути незвичною і непростою для учнів, та й вчителю потрібно гарно попрацювати над таким оцінюванням.

    ОтветитьУдалить
  3. Юлю! Відчувається, що Вам подобається цей тренінґ. Так класно відтворили головні ідеї! Ви - великий молодець.

    ОтветитьУдалить